Khamis, 13 Ogos 2009

Kursus Pemantapan Tanggungjawab

Pada 11 Ogos 2009 yang lalu, PDK-PDK jajahan Machang telah sepakat mengadakan satu seminar yang dinamakan Pemantapan Tanggungjawab Penyelia dan Petugas PDK Jajahan Machang. Seramai 19 orang petugas dari 4 buah PDK dan seorang wakil AJK hadir ke seminar tersebut.

Seminar ini diadakan di Dewan Latihan Pengurusan Perhutanan, Hutan Lipur Bukit Bakar, Machang, Kelantan. Ketua program ialah En. Wan Idris Wan Jusoh (Pengerusi PDK Pulai Chondong).

Mini seminar ini dikendalikan oleh Mohd Razali Md Din (Pengerusi PDK Insani), Pn. Ratna Mahsuri Mohd Noor (Penyelaras PDK Machang) dan En. Rashidi Awang (Penyelaras PDK Tanah Merah) serta ucapan perasmian oleh PKMJ Machang (Cik Tuan Noor Rosniza Tuan Puteh).

Tujuan Seminar adalah untuk memberi maklumat terkini berkenaan tanggungjawab Penyelia dan Petugas. Seminar ini juga adalah untuk memberi penambahbaikan kepada Penyelia dan Petugas PDK dalam menjalankan tanggungjawabnya. Walau bagaimanapun, tujuan utama adalah untuk pembangunan OKU dan memantapkan tugas Penyelia dan Petugas PDK.
















Foto-foto pada hari tersebut......

Tiada ulasan: