Rabu, 5 Januari 2011

Lawatan & Sumbangan ke PDK Temangan

Pada 5hb. Januari 2011, sekumpulan warga PDK Selayang seramai 12 orang telah datang melawat PDK Temangan (di premis sementara) sebagai tanda simpati di atas bencana kebakaran yang menimpa tahun lalu. Antara yang hadir Naib Pengerusi, En Yusof, Penyelia Pn. Noraini Othman dan wakil JKM Gombak serta petugas-petugas.

Pada lawatan itu juga PDK Selayang menyampaikan sumbangan untuk membantu PDK Temangan. Dalam ucapan En. Yusof, beliau menyatakan hasrat yang telah lama terpendam untuk datang menghulurkan bantuan sekadar yang mampu. Oleh kerana itulah, walaupun dalam keadaan musim tengkujuh, beliau dan rombongannya tetap datang.

Pengerusi PDK Temangan, En Zulkefeli Rani, Setiausaha, Bendahari, Jawatankuasa, Penyelia dan Petugas PDK Temangan menyambut kedatangan mereka dengan rasa berbesar hati.

Para tetamu kemudiannya dihidangkan dengan sedikit jamuan laksa. Warga PDK Temangan mengucapkan berbanyak terima kasih di atas kehadiran dan sumbangan yang diberi. Sumbangan akan digunakan untuk membeli peralatan dan keperluan di PDK.









Tiada ulasan: